Jeśli zrobiłeś u nas zakupy, zgodnie z prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny. W Zmiany Mamy chcemy, abyś był zadowolony z zakupów, wiemy też, że będąc rodzicem trudno czasem zrobić wszystko, co mamy w planach w określonym terminie, dlatego wydłużamy czas na ewentualny zwrot do 30 dni.

Zdecydowałeś się zwrócić to, co kupiłeś – jak to zrobić?
Zadzwoń do nas korzystając z numeru telefonu 668 306 279 lub napisz na adres olga@zmianymamy.pl. Podamy Ci adres, pod który wyślesz produkty, które chcesz zwrócić. Jesteśmy mobilni, nasza księgarnia również i nie zawsze jesteśmy pod adresem, pod którym jest zarejestrowana firma. Gdy zwrócone produkty do nas dotrą, my dokonamy zwrotu kwoty, którą za nie zapłaciłeś. Jeśli zwracasz wszystko, co zamówiłeś będzie to kwota razem z kosztami przesyłki. Jeśli decydujesz się zatrzymać jeden lub więcej produktów z zamówienia, zwracamy Ci tylko koszt produktów, które odesłałeś.

Jeśli pisemnie nie dasz nam innej dyspozycji, zwracamy zapłaconą przez Ciebie kwotę w takiej formie, w jakiej ją nam zapłaciłeś. Jeśli zdecydowałeś się na przelew bankowy – robimy przelew zwrotny, jeśli wybrałeś szybkie płatności – zwracamy Ci pieniądze poprzez operatora szybkich płatności, firmę Dotpay.

Przypominamy, że zwrot jest możliwy, o ile produkt nie nosi śladów użytkowania i nie jest w żaden sposób uszkodzony. Prosimy, abyś zwrócił szczególną uwagę na pakowanie produktu. Brak dbałości w tej kwestii sprawia, że chociaż odsyłasz produkt w stanie idealnym, do nas dociera uszkodzony. Będziemy wdzięczni, jeśli o to zadbasz.

0